Algemene Vragen
Hoe vaak wordt de voorraad bijgewerkt?
De voorraad van de webshop wordt dagelijks bijgewerkt, net als de voorraad in de winkels. Britse en Ierse artikelen worden wekelijks in ons magazijn afgeleverd en dagelijks in al onze winkels. Onze Amerikaanse leveringen komen ongeveer elke twee maanden binnen.
Speciale aanbiedingen en kortingen
We wijzigen onze speciale aanbiedingen regelmatig. We kunnen u niet de kortingsprijs geven op aankopen die vóór de korting zijn geplaatst.
Een product in de webshop is niet op voorraad, wanneer komt deze weer terug?
Britse en Ierse artikelen worden wekelijks in ons magazijn en dagelijks in onze winkels afgeleverd. Dit betekent dat Britse en Ierse artikelen de ene dag niet op voorraad kunnen zijn en de volgende dag weer wel. Onze Amerikaanse leveringen komen elke twee maanden binnen, waardoor het mogelijk is dat je wat langer moet wachten tot een bepaald product weer op voorraad is.
Als je online een account bij ons hebt, kun je het artikel dat niet op voorraad is toevoegen aan je 'Verlanglijstje' en ontvang je een bericht zodra het weer beschikbaar is in de webshop.
LET OP: webshopvoorraad kan afwijken van winkelvoorraad. Wil je weten of een artikel in de winkel van jouw keuze op voorraad is, neem dan persoonlijk contact met hen op.
Is de voorraad in de webshop hetzelfde als in de fysieke winkels?
Nee, de webshop heeft een eigen voorraad en moet gezien worden als een aparte (vierde) winkel. Hoewel we ernaar streven om in alle winkels een vergelijkbare voorraad te hebben, heeft elke winkel zijn eigen voorraadniveaus. Ben je op zoek naar een bepaald product, neem dan voor jouw bezoek contact op met de winkel van jouw keuze om teleurstelling te voorkomen.
Ik ben op zoek naar een specifiek product en ik kan het in de webshop niet vinden. Kan ik hier om vragen?
Zeker! Stuur een e-mail met het artikel waar je naar opzoek bent naar [email protected]. Ons team kijkt dan of het voor ons beschikbaar is om op voorraad te hebben en laat het je zo snel mogelijk weten.
Het is ook mogelijk om in de winkel een aanvraag te doen, zij zullen dit dan noteren en het je zo spoedig mogelijk laten weten.
Waar kan ik jullie fysieke winkels vinden?
Naast onze webshop hebben we zes fysieke locaties voor klanten om te bezoeken: Den Haag, Wassenaar, Amsterdam, en Utrecht. Kijk bij Winkels voor meer informatie en de openingstijden van onze winkels.
Kan ik contact opnemen met de fysieke winkels?
Ja, zeker! Je kunt alle zes fysieke winkels bereiken via e-mail of telefoon. Kijk op de pagina Winkels voor al onze contactgegevens.
Wat zijn de openingstijden van jullie winkels?
Alle zes de fysieke winkels zijn 7 dagen per week geopend. Kijk voor de exacte openingstijden op onze pagina Winkels.
De webshop is uiteraard 24/7 open!
Hoe solliciteer ik naar een baan bij Kelly's en welke vacatures hebben jullie beschikbaar?
Met zes fysieke winkels, een webshop en een magazijn hebben we verschillende vacatures bij Kelly's. Eventuele vacatures worden altijd via Indeed geplaatst, maar je kunt Kelly & Jason Kelly of onze operations manager Laura altijd persoonlijk mailen op de onderstaande emailadressen.
Stuur je CV en motivatiebrief naar:
[email protected]
[email protected]
Je kunt natuurlijk ook in de winkel informeren naar vacatures en jouw cv en motivatiebrief persoonlijk komen bezorgen.
Gaan jullie meer vestigingen openen in de toekomst?
Kelly's groeit als bedrijf continu en is altijd op zoek naar nieuwe kansen. Heb je interesse in een Kelly's bij jou in de buurt, of weet je een goede locatie, laat het ons dan weten via [email protected]!
Zijn jullie producten ook verkrijgbaar voor de groothandel?
Ja! We hebben een aparte groothandel die je kunt bezoeken via www.kellyswholesale.com. Je kunt daar een zakelijk account registreren en nadat je je hebt aangemeld nemen we contact op om de mogelijkheden te bespreken. Voor verdere vragen kunt je rechtstreeks contact opnemen met Kellys Wholesale via [email protected] of bezoek de Veelgestelde Vragen pagina van Kellys Wholesale.
Waar kan ik de ingrediënten vinden voor een bepaald product?
Per 1 september 2022 zal elk product de ingrediënten, allergenen en voedingswaarden in het Nederlands en Engels tonen. Je kunt deze informatie vinden wanneer je op het product klikt en door de afbeeldingen heen bladert.
LET OP: de informatie over ingrediënten, allergenen en voedingswaarden is onder voorbehoud. We doen ons best om de informatie actueel te houden, maar voor de meest nauwkeurige informatie vragen we je om de verpakking van het product zelf te controleren.