FAQ (Veelgestelde Vragen)

Veelgestelde vragen

1. Algemene Vragen
1.1 Hoe vaak wordt de voorraad bijgewerkt?

De voorraad van de webshop wordt dagelijks bijgewerkt, net als de voorraad in de winkels. Britse en Ierse artikelen worden wekelijks in ons magazijn afgeleverd en dagelijks in al onze winkels. Onze Amerikaanse leveringen komen ongeveer elke twee maanden binnen.

1.2 Speciale aanbiedingen en kortingen

We wijzigen onze speciale aanbiedingen regelmatig. We kunnen u niet de kortingsprijs geven op aankopen die vóór de korting zijn geplaatst.

1.3 Een product in de webshop is niet op voorraad, wanneer komt deze weer terug?

Britse en Ierse artikelen worden wekelijks in ons magazijn en dagelijks in onze winkels afgeleverd. Dit betekent dat Britse en Ierse artikelen de ene dag niet op voorraad kunnen zijn en de volgende dag weer wel. Onze Amerikaanse leveringen komen elke twee maanden binnen, waardoor het mogelijk is dat je wat langer moet wachten tot een bepaald product weer op voorraad is.

Als je online een account bij ons hebt, kun je het artikel dat niet op voorraad is toevoegen aan je 'Verlanglijstje' en ontvang je een bericht zodra het weer beschikbaar is in de webshop.

LET OP: webshopvoorraad kan afwijken van winkelvoorraad. Wil je weten of een artikel in de winkel van jouw keuze op voorraad is, neem dan persoonlijk contact met hen op.

1.4 Is de voorraad in de webshop hetzelfde als in de fysieke winkels?

Nee, de webshop heeft een eigen voorraad en moet gezien worden als een aparte (vierde) winkel. Hoewel we ernaar streven om in alle winkels een vergelijkbare voorraad te hebben, heeft elke winkel zijn eigen voorraadniveaus. Ben je op zoek naar een bepaald product, neem dan voor jouw bezoek contact op met de winkel van jouw keuze om teleurstelling te voorkomen.

1.5 Ik ben op zoek naar een specifiek product en ik kan het in de webshop niet vinden. Kan ik hier om vragen?

Zeker! Stuur een e-mail met het artikel waar je naar opzoek bent naar [email protected]. Ons team kijkt dan of het voor ons beschikbaar is om op voorraad te hebben en laat het je zo snel mogelijk weten.

Het is ook mogelijk om in de winkel een aanvraag te doen, zij zullen dit dan noteren en het je zo spoedig mogelijk laten weten.

1.6 Waar kan ik jullie fysieke winkels vinden?

Naast onze webshop hebben we 4 fysieke locaties voor klanten om te bezoeken: Den Haag, Wassenaar, Amsterdam, en Utrecht. Kijk bij Winkels voor meer informatie en de openingstijden van onze winkels.

1.7 Kan ik contact opnemen met de fysieke winkels?

Ja, zeker! Je kunt alle 4 de fysieke winkels bereiken via e-mail of telefoon. Kijk op de pagina Winkels voor al onze contactgegevens.

1.8 Wat zijn de openingstijden van jullie winkels?

Alle 4 de fysieke winkels zijn 7 dagen per week geopend. Kijk voor de exacte openingstijden op onze pagina Winkels.

De webshop is uiteraard 24/7 open!

1.9 Hoe solliciteer ik naar een baan bij Kelly's en welke vacatures hebben jullie beschikbaar?

Met 4 fysieke winkels, een webshop en een magazijn hebben we verschillende vacatures bij Kelly's. Eventuele vacatures worden altijd via Indeed geplaatst, maar je kunt Kelly & Jason Kelly of onze operations manager Laura altijd persoonlijk mailen op de onderstaande emailadressen.

Stuur je CV en motivatiebrief naar:
[email protected]
[email protected]

Je kunt natuurlijk ook in de winkel informeren naar vacatures en jouw cv en motivatiebrief persoonlijk komen bezorgen.

1.10 Gaan jullie meer vestigingen openen in de toekomst?

Kelly's groeit als bedrijf continu en is altijd op zoek naar nieuwe kansen. Heb je interesse in een Kelly's bij jou in de buurt, of weet je een goede locatie, laat het ons dan weten via [email protected]!

1.11 Zijn jullie producten ook verkrijgbaar voor de groothandel?

Ja! We hebben een aparte groothandel die je kunt bezoeken via www.kellyswholesale.com. Je kunt daar een zakelijk account registreren en nadat je je hebt aangemeld nemen we contact op om de mogelijkheden te bespreken. Voor verdere vragen kunt je rechtstreeks contact opnemen met Kellys Wholesale via [email protected] of bezoek de Veelgestelde Vragen pagina van Kellys Wholesale.

1.12 Waar kan ik de ingrediënten vinden voor een bepaald product?

Per 1 september 2022 zal elk product de ingrediënten, allergenen en voedingswaarden in het Nederlands en Engels tonen. Je kunt deze informatie vinden wanneer je op het product klikt en door de afbeeldingen heen bladert.

LET OP: de informatie over ingrediënten, allergenen en voedingswaarden is onder voorbehoud. We doen ons best om de informatie actueel te houden, maar voor de meest nauwkeurige informatie vragen we je om de verpakking van het product zelf te controleren.

2. Mijn Bestelling
2.1 Mijn bestelling is afgeleverd, maar er ontbreekt een product. Hoe kunnen we dit oplossen?

Als er een product van je bestelling mist, kunnen we aanbieden om het ontbrekende product terug te betalen. Als het ontbrekende product een waarde heeft van €10 of hoger, kunnen we het opnieuw naar je opsturen.

Als je het verkeerde product hebt ontvangen, kunnen we ook vragen om dit te retourneren voordat het juiste product opnieuw wordt verzonden. In deze situatie zullen we het retourlabel verstrekken en de retourkosten dekken.

Let op, het is jouw eigen verantwoordelijkheid om binnen 24 uur na levering door DPD/ophalen in de winkel contact op te nemen met de webshop/winkel. Na dit tijdsbestek kan een ontbrekend product(en) niet worden terugbetaald of opnieuw worden verzonden.

U kunt contact met ons opnemen via [email protected].

2.2 Ik wil mijn bestelling retourneren, welke procedure moet ik hiervoor volgen?

Als je je bestelling wilt retourneren, stuur dan een e-mail naar [email protected] met de reden waarom je deze wilt retourneren. We accepteren alleen retouren binnen een week nadat je je bestelling hebt ontvangen en na contact met ons klantenservice team.

2.3 Ik heb een andere vraag over mijn bestelling, hoe kom ik in contact met de webshop?

Je kunt mailen naar: [email protected]
Stuur ons een WhatsApp: +31 6 15 54 07 71
Of bel ons op: +31 6 15 54 07 71

Wij streven ernaar om alle vragen of verzoeken binnen 24 uur te beantwoorden. Let op: als je via social media contact met ons opneemt, kan het zijn dat je bericht niet zo snel wordt gezien.

2.4 Ik wil graag gekoelde en/of bevroren producten bestellen, maar ik kan ze niet aan mijn mandje toevoegen. Hoe kan ik deze bestellen?

Het is helaas niet mogelijk om gekoelde en/of diepvriesproducten online te bestellen, ook niet als deze in de winkel af te halen zijn. Het bezorgbedrijf dat we gebruiken biedt geen gekoelde/diepgevroren transportopties en we kunnen niet altijd garanderen dat de bestelling de volgende dag geleverd wordt, dus artikelen kunnen tijdens het transport bederven.

Alle gekoelde en/of diepgevroren artikelen zijn alleen in de winkel verkrijgbaar. Neem voor actuele voorraadniveaus contact op met de betreffende winkel.

2.5 Ik ben vergeten een product aan mijn bestelling toe te voegen, maar heb al betaald. Kan ik dit product nog toevoegen aan mijn oorspronkelijke bestelling?

Ben je vergeten een product toe te voegen aan je bestelling, maar is deze al verwerkt, geef dit dan direct door aan het webshopteam door te bellen naar +31 6 15 54 07 71. Niet mailen of WhatsAppen, omdat je bestelling dan eerder verzonden kan worden dan dat je bericht gezien wordt. 

Hoe het ontbrekende product toe te voegen:

1. Je kunt het ontbrekende product toevoegen aan een nieuw winkelmandje en een nieuwe bestelling plaatsen.
2. Kies bij het afrekenen voor ‘Afhalen Winkel Wassenaar’ om extra verzendkosten te voorkomen.
3. Vermeld het volgende in het opmerkingenveld en voeg uw originele ordernummer toe: COMBINEREN MET ORD012345.


Let op: als je dit doet zonder eerst te bellen, is er geen garantie dat je oorspronkelijke bestelling op tijd wordt gestopt. Als het niet wordt tegengehouden voordat het verzonden wordt en je wilt graag nog extra producten, dan moeten er voor de tweede bestelling ook verzendkosten worden betaald.

Bovendien, als je meerdere ontbrekende artikelen wilt toevoegen, kan dit ongeacht de grootte/het gewicht van uw bestelling tot extra verzendkosten leiden.

2.6 Mijn bestelling is geleverd, maar er is (een) product(en) kapot. Hoe kunnen we dit oplossen?

We nemen alle voorzorgsmaatregelen om schade tijdens het transport te voorkomen, maar producten kunnen soms toch kapot gaan. Als je een kapot/beschadigd product(en) hebt ontvangen, stuur dan binnen 24 uur na ontvangst van je pakket een e-mail met foto's van het kapotte/beschadigde product(en) naar [email protected].

Als de schade minder is dan € 10, kunnen we een terugbetaling aanbieden voor het (de) kapotte product (en), en staat die binnen 24 uur op uw rekening.

Als je bestelling volledig beschadigd is en/of alle producten kapot zijn, stuur dan een e-mail met foto's van de kapotte/beschadigde producten, en foto's van de verpakking (de originele doos en binnenverpakking) naar [email protected] binnen 24 uur na ontvangst van je pakket. In dit geval kunnen we de producten die beschadigd/kapot waren opnieuw opsturen of, als je dat wilt, je die producten terugbetalen.

We kunnen geen schademeldingen van een gebroken/beschadigd product(en) of bestelling accepteren na 24 uur nadat uw pakket is afgeleverd.

3. Verzending & Leveringen
3.1 Ik heb per ongeluk "Afhalen winkel" geselecteerd voor mijn bestelling, maar wil deze graag laten verzenden. Hoe los ik dit op?

Geef dit dan door aan de webshop via [email protected], of bel ons op +31 6 15 54 07 71 en ga verder met de volgende stappen:

  1. Typ "Shipping" in de zoekbalk van onze webshop.
  2. Voeg de verzendkosten die van toepassing zijn op jouw land van levering toe aan je winkelmandje, net als bij een gewoon product.
  3. Kies bij het afrekenen voor ‘Afhalen winkel Wassenaar’ om dubbele verzendkosten te voorkomen.
  4. Vermeld het ordernummer van uw originele bestelling in het opmerkingenveld als volgt: VERZENDKOSTEN VOOR ORD012345.


Als u verzendkosten moet betalen voor levering buiten Nederland, België of Duitsland, stuur dan een e-mail naar [email protected], dan regelen wij een directe overdracht.

3.2 Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten voor Nederland bedragen € 6,95 per pakket.

Als een pakket zwaarder of groter is dan de richtlijnen van het bezorgbedrijf toestaan, worden de verzendkosten automatisch aangepast.

Bijvoorbeeld: als je bestelling te zwaar is voor één pakket, wordt deze automatisch aangepast naar twee pakketten, je verzendkosten worden dan dus 2x € 6,95 = € 13,90.

Raadpleeg onze pagina Verzenden en Retourneren voor volledige details over de verzendkosten voor verschillende landen.

3.3 Naar welke landen verzenden jullie?

Wij verzenden door heel Europa.

Wil je weten of we naar jouw land verzenden? Raadpleeg dan onze pagina Verzenden en Retourneren voor een volledige lijst met landen en verzendkosten.

Staat jouw land er niet tussen? Stuur dan een e-mail naar [email protected], dan bekijkt ons team de mogelijkheden.

3.4 Welk bezorgbedrijf gebruiken jullie?

Al onze pakketten worden verzonden met DHL. Er worden geen vervangende bezorgbedrijven gebruikt.

3.5 Kan ik mijn bestelling ergens anders laten bezorgen dan thuis?

Je kunt je bestelling laten bezorgen op elk geldig thuis- of werkadres, of kiezen voor een DHL ServicePoint.

Als je bestelling een cadeau is, kun je natuurlijk een ander verzendadres invullen dan het factuuradres dat je hebt ingevuld.

3.6 Wat gebeurt er met mij pakket als ik niet thuis ben?

Als je niet thuis bent wordt je bestelling bij de buren achtergelaten of doorgestuurd naar een DHL ServicePoint in de buurt van je huis. Dit ServicePoint wordt geselecteerd door de DHL-chauffeur.

3.7 Ik was de hele dag thuis, maar DHL heeft mijn pakket niet afgeleverd.

Je ontvangt van DHL een Track & Trace-code die je vertelt wanneer jouw pakket wordt bezorgd. Als ze verhinderd zijn, stuurt DHL een e-mail om de levering opnieuw in te plannen.

Als je echter de hele dag thuis was en je pakket is niet bij je thuis afgeleverd, maar op een ander adres (zoals bij de buren, of een parcelshop) terwijl dit niet is afgesproken, laat het ons dan weten via customerservice@kellys -expat-shopping.nl.

Laat het ons ook weten als je je pakket niet hebt ontvangen en ook geen bericht van DHL hebt ontvangen dat het opnieuw is ingepland of ergens anders is afgeleverd.

3.8 Kan ik mijn bestelling ook ophalen? En waar kan ik deze ophalen?

Je kunt jouw bestelling ophalen in een van onze vier winkels – Amsterdam, Den Haag, Utrecht of Wassenaar. Selecteer "Afhalen winkel" bij het afrekenen en kies de juiste winkel. Er is parkeergelegenheid voor of nabij alle vier de winkels, evenals goede verbindingen met het openbaar vervoer.

Als je meer informatie wilt over het ophalen van je bestelling in de winkel, kun je contact opnemen met de betreffende winkel. Alle adressen en telefoonnummers vind je op onze Winkels pagina.

4. Betalen
4.1 Welke betaalmethodes accepteren jullie?

Wij accepteren iDeal, Paypal,Visa, Mastercard, Bancontact, Cartes Bancaires, American Express en Maestro.

4.2 Als ik "Afhalen winkel" selecteer, kan ik dan contact betalen bij het ophalen?

Helaas niet. Wij kunnen voor online bestellingen alleen betalingen accepteren via de webshop.

Our stores

We'd love to welcome you in one of our stores! The stores cannot guarantee availability of any particular item shown on the website. Please contact store for actual stock.

Amsterdam

Ferdinand Bolstraat 139
1072LG Amsterdam

020 773 1277
The Hague

Zoutmanstraat 22A
2518GP Den Haag

070 346 9753
Wassenaar

Luifelbaan 40-42
2242KV Wassenaar

070 511 8729
Opening hours & Location Info